نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ایکاردی بهانه است، هدف اصلی جای دیگر است!

ایکاردی بهانه است، هدف اصلی جای دیگر است!

خبری عجیب از هدف‌گذاری دوگانه و متفاوت بیانکونری‌ها در مذاکرات غیر مستقیم با اینترمیلان حکایت می‌کند.

 

در روزهای اخیر شایعات فراوانی از مذاکرات یوونتوس و اینترمیلان بر سر معاوضه مائورو ایکاردی کاپیتان آرژانتینی اینتر در ازای انتقال گونزالو هیگواین و 50 میلیون یورو به این تیم در رسانه‌ها مطرح است. این اخبار اما هرگز واکنشی از سمت این دو باشگاه نداشته و در میان طرفداران نیز واکنش‌های متفاوتی را برانگیخته است. به نظر می‌رسد اغلب طرفداران بی‌میل نیستند این معاوضه صورت بگیرد؛ چه‌آنکه باشگاه‌ها نیز در این روند سودهای اقتصادی خاص خودشان را خواهند داشت.

 

اما گزارش‌های تأیید نشده خبری دیگر را از هدف‌گذاری مذاکرات پنهانی مسئولان یوونتوس، اینتر و والنسیا نشان می‌دهد. ژائو کانسلو وینگر راستِ فصل گذشته اینتر (که به صورت قرضی از والنسیا در این تیم حضور داشت) گزینه‌ای است که جوزپه ماروتا مأمور جذب او از سوی ماسیمیلیانو الگری شده است. گزینه‌ای که می‌تواند بهترین بازیکن برای جایگزینی اشتفان لیختشتینرِ جدا شده از یووه باشد.

 

 

با اینکه هنوز آینده لوچیانو اسپالتی سرمربی اینتر در این تیم مشخص نشده است اما او قاطعانه از نیاز اینتر به حفظ ایکاردی و مذاکره با والنسیا برای قطعی کردن قرارداد کانسلو در این تیم است. کمی آنسو تر نیز خاویر زانتی اسطوره اینتر نیز در گفتگویی از علاقه شخصی ایکاردی و کانسلو به ماندن در میلان خبر داده است.

 

در عین حال یوونتوس، پر قدرت آماده نشستن بر سر میز مذاکره در راه انتقال ستاره 24 ساله تیم ملی پرتغال با مسئولان والنسیا است. بیانکونری‌ها حاضرند در ازای پرداخت 35 میلیون یورو رضایت خفاش‌ها را جلب کنند. با این حال همه چیز آنطور که عنوان شد پیش نمی‌رود و نمایندگان غول‌های بزرگ اروپایی نیز تمایل باشگاه‌هایشان برای جذب کانسلو را تقدیم سران والنسیا کرده‌اند. منچستر یونایتد، پاریسن‌ژرمن، بایرن‌مونیخ و بارسلونا باشگاه‌هایی هستند که در صف درخواست برای انتقال این بازیکن ایستاده‌اند.

 

 

ژائو کانسلو که تا سال 2021 با والنسیا قرارداد دارد، فصل گذشته به صورت قرضی در اینتر حضور داشت و 23 بار نیز برای این تیم در رقابت‌های مختلف با شماره 7 بازی کرد. او همچنین سابقه 7 بازی ملی برای پرتغال را نیز در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد. در سوی دیگر نیز مائورو ایکاردی مهاجم 25 ساله اینترمیلان در پنج فصل گذشته همواره یکی از بازیکنان ثابت این تیم بوده و برای نراتزوری‌ها بیش از یکصد گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده است.

 

هفته‌های آتی نتیجه این هدف‌گذاری مسئولان یووه عیان خواهد شد؛ زمانیکه سرنوشت آینده مائورو ایکاردی و ژائو کانسلو روشن خواهد شد و باید دید آیا فرجامی سیاه و سپید در انتظار آنها است یا مقصد نهایی آنها شهری دورتر از تورین است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: